דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים: מדוע כדאי להתקין בבית סוכך? 

מאת    [ 06/08/2011 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2867 פעמים ]

סוככים הם תוספת נפלאה לכל חצר אחורית, מרפסת או גינה. לפי האפנה המתפתחת בשנים האחרונות, אנשים מתחילים להבין כיצד לעצב את האזורים הללו מתוך הבנה שהחללים אש רמחוץ לבית חשובים בדיוק כמו פנים הבית. הנה כמה סיבות טובות, שיכולות לשכנע אתכם להתקין בבית סוכך.

הגנה מפני השמש- היום יותר מאי פעם, הגנה מפני קרני ה-יו.וי המזיקות היא הכרחית, וחשובה לכל המשפחה. אל תסתפקו במריחת קרם הגנה או בחבישת כובע (על אף שגם אלו הם חשובים מאוד); התקינו בבית סוכך שייגן עליכם ועל ילדיכם מפני השמש, בצורה הטובה ביותר.

הגנה מפני מזג האוויר החורפי: סוככים מספקים לכם לא רק הגנה מפני השמש, אלא גם מפני הגשם והרוחות. התקנת סוכך מאפשרת לכם לשהות בחוץ- גם ביום גשום. אין סיבה להפסיק להנות מהמרפסת היפה שלכם או מהחצר הנעימה שלכם, רק בגלל שהחורף הגיע!

תרומה לעיצוב הבית: סוככים מגיעים במגוון עצום של עיצובים, צבעים ודוגמאות. הוסיפו סוכך מעוצב ויפה לגינה שלכם, כדי ליצור סביבה יפה ונעימה יותר.

חיסכון בחשבון החשמל: סוככים מקררים את הבית שלכם בקיץ משום שהם שומרים על הקירות מוצלים, ומחממים אותו בחורף משום שהם חוסמים את הרוח והגשם. בדרך זו, תוכלו להוציא הרבה פחות כסף על הפעלת המזגן או התנור.

נוחות השימוש: ניתן לבחור בין התקנת סוכך קבוע להתקנת סוכך מתקפל. סוכך מתקפל מופעל בקלות רבה על ידי דחיפה קלה של הזרועות שלו או אפילו על ידי לחיצה על כפתור, ומאפשר לכם לקפל אותו בקלות ובמהירות כאשר הוא איננו בשימוש. 

כל אלו הם ייתרונות מצויינים שכל אחד יכול להשיג על ידי התקנת סוכך. אך ישנם עוד ייתרונות, שלא תמיד חושבים עליהם. למשל, סוככים יכולים לספק צל זמני לבריכה או לג'קוזי. בזמן חודשי הקיץ הלוהטים שלנו, משפחות רבות יבלו ת מרבית הזמן הפנוי שלהם בחוץ, בבריכה המתנפחת. צל קטן מעל הבריכה הוא חשוב ביותר כדי שתוכלו להנות ממנה לאורך כל שעות היום ולשחק בה בביטחה עם הילדים. סוככים מתקפלים לדוגמה, יכולים לא רק להגן עליכם מפני קרינת השמש, אלא גם לעזור לכם לשמור על מצבה של הבריכה המתנפחת, משום שהם יגנו עליה מפני נזקי מזג האויר. מלבד היתרון הברור של שמירת הבריכה בצל, סוככים גם מוסיפים חן רב למראה הכללי של הבית, וגורמים לבריכה המתנפחת הפשוטה להיראות כמעט כמו בריכה אמיתית.

ייתרון נוסף שאנשים לא תמיד חושבים עליו, הוא שהתקנת סוכך יכולה להגדיל את שטח הבית שלכם. הקייץ הגיע ואיתו החופש הגדול, הילדים בבית, והחדרים עלולים להפוך לצפופים מידיי. כאשר כבר מיציתם את כל אפשרויות ההפעלה האפשריות של הקיץ- הייתם בים ובבריכה, בקולנוע ובלונה פארק, בקניון ובגינה ומה לא- ולא נשארו יותר אטרקציות שתוכלו לחשוב עליהם, מה יוכל להיות יותר טוב מאשר פשוט לשבת בחוץ עם המשפחה ולהנות ממזג האויר הנעים? בעזרת התקנת סוכך מסוגים שונים, אתם יכולים להגדיל באופן משמעותי את שטח הבית שלכם, כך שלא יהיה לכם צפוף מידיי, ויהיה דיי והותר מקום לכולם. סוככים מציעים לכם מגוון ייתרונות והטבות, ובעצם- פשוט הופכים את החיים שלכם לקלים יותר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב